Never say never

Har precis gjort klart mitt historia arbete om Titanic och slår på tv, gissa vad som går, Jo Titanic. så det ligger jag och kollar på nu.
Men tänkte berätta om min helg som varit jätte bra. Vi började med att fira in helgen på grönan tillsammans med LMFAO, och dom levererade verkligen!! Efter att vi varit på grönan så åkte jag, Emma och Carro hem till Markus där vi badade och bastade tillsammans med resten av killarna. Efter det sov vi över hos Krickan.
På lördagen så firade jag och min släkt min bror och på kvällen åkte jag till rönninge och träffade mina underbara tjejer.
Idag har jag bara tränat och pluggar men nu ska jag fortsätta kolla på Titanic :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0