Äntligen är du hemma!

God kväll på er! Har precis kommit hem från träningen som gick riktigt bra idag, kan äntligen göra rondat-flickis utan pass. Imorgon är det träning i Salem som gäller vilket ska bli riktigt roligt.
Idag började jag morgonen men att försova mig, klantig som jag är men det var ganska skönt, jag fick ju också träffa mitt saknade ekorrgos som varit i London. Hon hade köpt en lite present till mig från VS, hur gullig är inte denna tjej?! Det är skönt att ha dig tillbaka!
Efter skolan åkte jag på en jobbinterjuv som sjungande servitör, det gick jätte bra. Jag hoppas verkligen jag får jobbet, skulle vara så roligt! Hur har er dag varit?


Kommentarer
Postat av: Sophie

Sjungande servitör? Låter ju sjukt svårt!! Hur fasiken går det till? :D

Svar: Haha, man är servitör men sjunger och uppträder också ;)
vanessa vodovnik

2012-11-07 @ 09:52:27
URL: http://sophiessthlm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska du börja i Salem? Kommer du att träna där mer?

Svar: Jag vet inte riktigt, ska pröva köra där några gånger till innan jag bestämmer mig för hur jag ska göra. Men det kanske blir att köra lite både och :)
vanessa vodovnik

2012-11-07 @ 18:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0