Restaurang Hågelbyhus.

Nu är äntligen alla förberedelserna inför nya jobben klart, ska börja jobba redan på söndag, super spännande! Jag har nämligen fått jobb på hågelby där jag kommer jobba i resturangen. Jag kommer jobba som "nisse" som dom kallar det. Mina uppgifter på hågelby är julbordsansvarig och sen kommer jag även tillsammans med några till tjejer att uppträda och sjunga, riktigt roligt och jag är sjukt taggad. Jag hoppas verkligen det går bra på söndag och att min hals blir bättre så jag kan sjunga. Tjejerna jag jobbar med är hur gulliga som helst och julbordet vi kommer servera är inget man kan motstå. Så är ni sugna på julbord så kom gärna förbi oss och ät, lovar ni kommer inte bli besvikna!

Kommentarer
Postat av: Felicia

ÅÅÅÅH GRATTIS TILL JOBBET <3

Svar: Tack så mycket Felicia! :D
vanessa vodovnik

2012-11-21 @ 22:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0