Stora tjejen!

God kväll på er! Idag har jag spenderat en stor del av dagen med att bara ligga och ha det mysigt på våran nya soffa, är helt förälskad, den är så skön. 
I Lördags var jag först inne i stan och lunchade med min fina vänner, Lea, Vilma och Johanna. På kvällen var det fest hemma hos min kära barndomsvän som fyllde 18 år. Det firades med massa härliga människor, mycket mat och dricka i mängder. Jag började röra mig hemmot vid tre tiden då jag var för trött för att följa med på efterfest, vilket jag kanske ångrar lite idag, men det var skönta att få komma hem och sova må jag säga. På söndagen var det ingen vanlig dag, utan det var ju alla pappors dag, och det firade vi med god middag och tömmning av vardagsrumet som vi ska göra om. 
Bjuder på två bilder från i lördags och säger nu god natt och lägger mig och kollar på några avsnitt av världens bästa serie, Gossip girl.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0