Vilken helg!

Fy fan vilken helg jag haft och än är den inte slut. Ikväll kör vi igen! Det är äntligen dags får min och Idas halloweenfest, är så sjukt taggad!!

I fredags kom min fina och saknade vän Elina från Göteborg hit till mig. Vi shoppade och På kvällen åkte vi på fest i Bromma som var jätte roligt, vi kom hem runt halv fem och vi båda deckade direkt.
Igår var det äntligen dags att fira våran fina prinsessa Line som fyllde 18 år. Vi hade inte sagt till Line att Elina skulle komma och hon blev sjukt överraskad. När Line och gänget sen drog ut åkte vi vidare till Hölö för mer firande, denna gång av Ebba och Kajsa. Lika kul hade vi denna gång! Men nu måste jag äta och sen bege mig Mot lokalen för att fixa det sista, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0