Då var helgen över..!

Hej på er! Ledsen för det dåliga bloggandet under helgen, har verkligen haft fullt upp. Går kvällen spenderade jag hos min älskade gudmor Alma som fyllde år. De bjöds på grekiskafton, massa god mat och underbara människor. Jag hade de super trevligt! Har verkligen saknat dom! Vid halv tolv började vi röra oss hemåt, men hem kom jag aldrig. Jag åkte hem till min kära vän Marcus där jag också spenderade natten. Joakim och Pahne var också där. Dom spelade för det mesta fifa, men det var trevligt.
Blev idag hämtad hos Marcus runt halv ett tiden. Pappa och jag åkte då till IKEA för att handla lite grejer. Sen vart det träning som gällde. Träningen gick till en början ganska bra, vart ganska trött mot slutet. Men nu ska jag fixa lite inför imorgon eftersom vi har spex. Jag tänker inte avslöja vårat teama än, det får ni veta imorgon. Ska också försöka ta några bilder jag kan bjuda på imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0