SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Postat av: Alex
heej,jag tycker att du är ful och allt men ändå så försöker du att vara snygg? Hur kommer det sig? Å david your brother har sagt att du har celluliter? Shit äre sant?:O
Svar: Hej Alex! Du får tycka precis vad du vill, för jag bryr mig inte. Jag tar heller inte åt mig! Jag försöker inte vara snygg, jag är bara mig själv. Och nej jag har inte celluliter och min bror har inte sagt det heller, han vet inte ens vad det är.
 
Postat av: Felicia
Jag tycker Vanessa är snygg som fan! Men till mina frågor... Hur mååår du? :) Hur går det med konståkningen? Vet du vad du vill syssla med när du blir stor? eller vad du ska göra när vi tagit studenteeeeeen?
Svar: Jag mår jätte bra faktiskt! Konståkningen går helt okej, ibland bra ibland dåligt. Men jag fortsätter kämpa på! När jag tar studenten nästa år ska jag troligen åka ner till Rhodos och gå en fyra veckors bartender utbildning tillsammans med Line, och sen efter utildningen kanske jobba lite där med.  Men när jag blir stor har jag ingen aning om vad jag vill göra faktiskt, men det skulle vara kul att få jobba med musik. 
 
Postat av: Anonym
Går du på gymnastik? Om ja, vilken sort (typ AG eller trupp) och förening?
Svar: Ja jag går på gymnastik, jag kör trupp i södertälje.
 
Postat av: Charlotte
Känner du Johan Hedlund? Vilken relation har ni? Vad tycker du om honom? :)
Svar: Ja jag känner Johan Hedlund. Jag lärde känna honom via en gemensam kompis vi har. Vi är bara vänner och han är en riktigt trevlig och skön kille.
 
Postat av: Pauline
Dina bästavänner? Vad vill du helst bli när du blir "vuxen"? Vart någonstans hade du velat vara just nu om du fick välja?
Svar: Jag har många jätte nära vänner som tex. Du pauline, Line, Laila, Sofia, Malin, Emelie, Ida och ja många fler. Men min absolut bästa vän är Lea som jag kännt sen jag var liten. Som jag skrev tidigare så har jag ingen aning om vad jag vill bli när jag blir stor, men det skulle vara kul att få jobba med musik. Jag hade valt att vara någonstans där det är varmt och sol, är riktigt trött på detta väder..!
 
Postat av: Anonym
Är din bror snygg? Har han flickvän? Har han haft?
Svar: Om min bror är snygg får ni fråga någon annan. Han har ingen flickvän just nu, men han har haft.
 
Postat av: Anonym
Eller nån på g?
Svar: Jag vet faktiskt inte, det får ni fråga han.
 
Postat av: Anonym
Är du oskuld?
Svar: Nej.
 
Postat av: Gabriela
Hur kan din kusin vara så snygg ?
Svar: Jag har ingen aning, det måste ju gå i generna! ;)
 
Postat av: Anonym
Har du slutat på konståkning?
Svar: Nej jag har inte slutat, tränar lika mycket som jag alltid gjort!
 
Postat av: Anonym
Vad är det bästa du vet? Vilken låt lyssnar du mest på just nu? Vad längtar du mest efter just just nu?
Svar: Det bästa jag vet är min familj och mina vänner. Den låtarna jag lyssnar mest på just nu är "Där palmerna bor" med Medina och "If I die young" med Sam Tsui. Det jag längtar efter just nu är sol och värme!
 
Postat av: Anonym
Vad är din högsta dröm?
Svar: Min högsta dröm är att bli rik.
 
Postat av: Anonym
Vilka bloggar läser du? Vilka modetidningar brukar du läsa?
Svar: De bloggar jag läser är, LAILA, SANDRA, LINE, IDA, PAULINE, BEATRICE, LISA, CAROLINE, ZARA,  och DENINA. Jag brukar inte läsa modetidningar faktiskt.
 
Postat av: Anonym
Hur många timmar i veckan tränar du sammanlagt?
Svar: Jag tränar två timmar gymnastik och tretton timmar konståkning i veckan.
 
Postat av: Anonym
Asså alex ja,de ba att hålla tyst!:* nu till min fråga till vanessa: Hur snygg tycker du att du är från 1-10? Harru snyggare kompisar än dig?puss <33
Svar: Jag tycker inte att jag är jätte snygg, men inte heller jätte ful men kanske en 6a eller 7a. Jag har defenitivt snyggare kompisar!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0